  • Data: 2003-06-09 18:01:47
    Temat: Re: Zatrudnienie pracownika
    Od: "Andrzej" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj !

    Nie mogę się zgodzić z opiniami tutaj zamieszczonymi
    Zatrudnienie pracownika to dla osoby która wie o co chodzi
    to maksymalnie godzina czasu (wypisanie wszystkich niezbędnych papierów
    informacji i powiadomień oraz danie ich do podpisu )

    Fakt, zatrudnić znaczy męczyć się co miesiąc z deklaracją ZUS, na
    nieszczęście
    jeśli co miesiąc ma inne wynagrodzenie, z deklaracją PIT-4
    idiotycznymi sprawozdaniami do GUS ( ale to tylko 1-2 razy do roku )
    ale w końcu ktoś musi tworzyć miejsca pracy, biurokracja jest i będzie
    tak już jest i nie ma co narzekać, tylko zrobić co trzeba i tyle

    Pozdrawiam

    Andrzej Wodnicki

    P.S. Jesli chcesz to wszystkie wymagane dokumenty mam w formatach typu .xls
    lub doc ewentualnie .pdf
    mogę bez problemu podesłać.