    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zatrudnianie
    Date: Sun, 14 Aug 2005 00:10:30 +0200

    A był to sobota, 13 sierpnia 2005 16:21, gdy Justyna Iwańska napisał(a) coś
    na pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Może chodziło o to, że TY (prowadząc DG) nie możesz się zatrudnić na
    > zlecenie u KOGOŚ i wykonywać tego, co TY masz w PKD?

    No właśnie nie, bo to nie było w formie porady dla mnie, ale rozwiąznie
    przypadku, gdy ktoś chciał zatrudnić właśnie chwilowego pracownika na U-Z i
    BR doradziło wpisać tam coś nie związanego z DG.

    BTW: Odnośnie tego odwrotnego przypadku: Jestem nieco zaniepokojony, bo
    dowiedziałem się o tym od Was niedawno, a właśnie w lipcu podpisałem taką
    umową (U-Z) na niewielką kwotę. Nie wspominałem im, że prowadzę DG, bo
    wtedy bym dostał jeszcze po dupie watem, bo klient jest niewatowcem. Nie
    wiedziałem, że nie wolno UZ na to samo, co DG. Co mi grozi?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)