  • Data: 2006-04-29 12:41:44
    Temat: Re: Zasiłki pieniężne z ubezpieczenia sp. a PIT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@n...pl napisał(a):
    > Użytkownik "Jasiek" <j...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    Tylko jeżeli pracujesz w ZUSie. Jak nie to są to inne przychody.

    > informacja to raczej musisz sam się rozliczyc.

    ZUS rozlicza ostatecznie wyłącznie renty i emerytury tzn. rencista lub
    emeryt może ale nie musi składać rozliczenia rocznego. Wszelkie inne
    PITy to tylko informacja dla podatnika żeby wiedział co sobie wpisać w
    rozliczeniu rocznym.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl