    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zasiłek z ZUS a DG
    Date: Fri, 9 Mar 2007 11:29:55 +0100

    Użytkownik "SP" <p...@s...cc.pl> napisał w wiadomości
    news:esr98f$kgt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Tez mam taka sytuację i w związku z tym pytanie:
    > Jeśli osoba jest na zwolnieniu lekarskim to płaci składkę zdrowotną. Gdzie
    > się ja za ten okres w takim przypadku odlicza - w pit-36 z działalności
    > czy
    > w pit-37?

    Gdzie chcesz - jesli jest od czego!!!!
    Poza tym PIT-36 i PIT-37 nie sklada sie razem - sklada sie tylko PIT-36.
    Chyba, z emiales na mysli PIT-36L, to wtedy oczywiscie sklada sie i PIT 36-L
    i PIT-37.
    Zazwyczaj bedzie tak, ze te skladke lepiej bedzie odliczyc sobie w PIT-36L z
    dzialalnosci, bo na PIT-37 zazwyczaj kwota zasilku chorobowego nie
    przekroczy kwoty wolnej (lekarz orzecznik nie pozwoli tyle chorowac :) i tak
    czy inaczej cala zaliczka bedzi edo zwrotu :)

    Pozdrawiam
    SDD