  • Data: 2010-03-18 15:02:41
    Temat: Re: Zaokrąglanie kwot na fakturze
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapomniałem dodac ze wszedzie jest jedna stawka vatu 7%(jakby to miało
    > jakies
    > znaczenie)
    > Niewiele zrozumiałem z tej odpowiedzi powyzej...

    metody
    1. (VAT LICZYSZ OD NETTO) liczysz w kazdej linni wartosc towaru x podatek
    vat i dodajesz do wartosci (i wychodzi brutto)
    na koncu sumujesz wyliczony VAT (z rozbiciem na stawki)
    2. (VAT LICZYSZ OD NETTO NA KONCU) na koncu robisz to co wyzej ale od sumy
    wartosci (z rozbiciem na stawki) - tu nie muszisz liczyc podatku w
    poszczegolnych liniach
    3. (VAT LICZYSZ OD BRUTTO) liczysz w kazdej linni wartosc towaru x podatek
    vat(wedlug wzoru dla cen urzedowych) i odejmujesz do wartosci (wychodzi
    netto)
    na koncu sumujesz wyliczony VAT (z rozbiciem na stawki)
    4. (VAT LICZYSZ OD BRUTTO NA KONCU)