  • Data: 2007-02-28 18:08:23
    Temat: Re: Zaniżone zaliczki na podatek dochodowy
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie jest do końca tak jak mówisz. Tak jak napisałem poniżej teraz
    >muszę zaciągnąć kredyt a to są konkretne koszty nie z mojej winy.

    Jakie koszty??????
    Ty masz zapłacić *PODATEK*, a pieniądze na ten cel już dostałeś. A że je
    *WYDAŁEŚ*, to już jest Twoja sprawa. Wydałeś, więc teraz nie masz. Wiec
    musisz zaciągnąc kredyt. A w tej sytuacji wręcz można powiedzieć, że
    pracodawca dał Ci kredyt. Darmowy i nieoprcentowany.

    Mi sie wydaje, że Ty nadal uważasz, ze podatek płaci pracodawca. NIE,
    podatek jest Twoim zobowiązaniem.