  • Data: 2002-07-29 19:18:09
    Temat: Re: Zalozenie firmy - koszty?
    Od: "JurgenS" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to???
    jest to zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej (11 zł
    opłaty skarbowej) - czyli 100 zł + 11 zł

    > hee????? Pierwsze słyszę o opłacie za NIP.
    też jestem zaskoczony ale.. koszt uzyskania numeru NIP to opłata skarbowa od
    wniosku o wydanie decyzji - 5 zł + 50 gr od każdego załacznika do wniosku

    > OK
    > Np. Inteligo, mBank - 0zł.
    no troszkę więcej ok 5 zł ;) , ale to też koszt

    pozdrawiam

    JurgenS