    From: "Sławek Cz" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zaległe świadectwo pracy
    Date: Fri, 14 Nov 2003 07:32:54 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@pc242.sieradz.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1068716217.204282@e61.icnet...
    > Mam pytanie:
    > Maz pracuje w firmie prywatnej od 1991 roku, pierwszy rok ta firma
    nazywala
    > sie X i wlascicielem byl syn, po roku zmienila nazwe na Y i wlascicielem
    > jest ojciec.

    Mało danych:
    Czy było wypowiedzenie umowy (ew. porozumienie stron) czy też nastapiło
    przejście zakładu na zasadzie art 23(1) KP ???

    >Co w takiej sytuacji powinnismy zrobic?? Czy moze pracodawca
    > wystawic
    > swiadectwo pracy przystawiajac pieczatki zakladu obecnego ??

    Jeżeli art 23 KP to mąż pracuje cały czas w "tej samej firmie" (masz
    odpowiedź...)

    > Nie wystawiono wowczas mezowi swiadectwa pracy (blad mojego meza sie sie
    nie
    > upomnial),

    To zakład pracy ma obowiazek wydać Św Pr. (art 97KP) - (z zatrzeżeniem
    powyzszej odpowiedzi)

    Sławek