    From: BLE_Maciek <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakupy w USA a clo
    Date: Sun, 28 May 2006 13:01:59 +0200

    Sun, 28 May 2006 01:01:40 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "ledj"
    <l...@w...pl> wyslala do portu 119
    jednego z serwerow news nastepujace dane:

    >Chciałem kupić sobie jakieś drobiazgi w stanach. Dokładnie w sklepie
    >internetowym. Sklep może wysłać do Poslki. Jak wyglada opłata podatku, cła
    >itp. rzeczy.

    Ku przestrodze:
    http://strony.aster.pl/4x5/ktopyta/kupno.htm

    >Czy podwójnie zaplacę VAT? W USA i Polsce??
    >Jak zrobić by to wszystko ominoć??
    _ominąć_

    Najlepej nie kupować w Sztatach. Ominąć się nie da.
    Coż to za rzeczy których w naszym kraju nie możesz kupić ? (nie żebym
    twierdził że u nas wszystko jest, ale jak powisz co chcesz kupić to
    może ktoś podpowie inny sposób zakupienia danej rzeczy)