  • Data: 2003-07-26 21:24:46
    Temat: Re: Zakupy do komputera na ST
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jul 2003, towarzysz Vader wrote:
    [...]
    >+ Czyli ta listwe mam traktowac jako czesc do kompa. W zwiazku z tym musze
    >+ ja na EST wciagac? Czy nie. Moze to byc po prostu koszt i tyle?

    IMHO zewnętrzna listwa zasilająca (filtr itp) nie jest częscią
    komputera i tyle. Przecież listwa nie potrzebuje komputera do
    pracy :) a w przeciwną stronę - tylko o tyle o ile komputer
    "potrzebuje" np. licznika energii elektrycznej... :)
    [...]
    >+ > Bo watpie, by nakupila Pan "pasci" za ponad 3 500 PLN w jednym roku do tego
    >+ > starego grata,
    >+ > a w takim przypadku zakupy "sa KOSZTEM".
    >+
    >+ Znaczy sie jednak najzwyklejszy koszt. Ale przecierz taki dysk sam nie
    >+ moze dzialac, wiec jest srodkiem trwalym... cos mi sie juz powoli
    >+ zaczyna mieszac. :-(

    "dokupienie" do sumy 3500zł w myśl ustawy jescze ciągle "ulepszeniem"
    nie jest i możesz traktować jako koszt :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)