  • Data: 2008-12-09 13:14:42
    Temat: Re: Zakup zwolniony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 9 Dec 2008, Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 09 grudzień 2008 07:08
    > (autor gonia

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > No Gotfryd coś wspominał o zakupie znaczków pocztowych strukturą, więc się
    > zastanawiam.

    To Ci Gonia wielkimi literami wyłożyła.
    Znaczki == towar handlowy (wtedy i tylko wtedy, jak są przeznaczone
    do dalszej odsprzedaży).
    Struktura *zakupów* nie dotyczy kosztów "ogólnych".

    > No z tym ciężko. Całe zaprzyjaźnione biuro rachunkowe otwarło dziub
    > w zdziwieniu ,,o co chodzi''.

    He, he :)
    Numer polega na tym, że jak chodzi o *oczywiste* rzeczy, to bardzo
    często fachowcy nie umieją podać "podstawy" - nie tylko prawnej i nie
    tylko przy podatkach.
    "Zawsze tak było i było dobrze" ;)

    > Podobno tak w Zabrzu trzeba. Sęk w tym, że ja mam US w Gliwicach.

    Dla ścisłości - w Gliwicach są 2 US.

    pzdr, Gotfryd