eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup związany z działalnością gospodarczą ! Jak to jest ?? › Re: Zakup związany z działalnością gospodarczą ! Jak to jest ??
  • Data: 2008-08-12 09:08:37
    Temat: Re: Zakup związany z działalnością gospodarczą ! Jak to jest ??
    Od: x <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > Co do zasady rękojmię można wyłączyć. Niemniej jednak jeśli nic
    > takiego nie miało miejsca, przepisy o rękojmi są obowiązujące.

    Zaraz. Rękojmia (po staremu) a po nowemu coś "ustawa o szczególnych
    warunkach sprzedaży" odnosi się do relacji

    sprzedawca[firma] <-> kupujący[osoba fizyczna]

    Między przedsiębiorcami (na fakturę vat) zapisy nie obowiązują. Wtedy może
    obowiązywać (bo jest dobrowolna) gwarancja. No pozostaje jeszcze KC.
    poszukaj strony federacji konsumenckiej , tak jest to bardzij opisowo
    omówione.