  • Data: 2009-02-11 15:11:47
    Temat: Re: Zakup w UK a Vat
    Od: "MarkX" <n...@o...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uo6zi8jrl60ql1@unk...

    > Napisz co konkretnie chcesz kupić, bo nie ma jednej odpowiedzi na tak
    > ogólne pytanie.

    Np. zabawki, ubrania.
    Wiem, ze jak sie jest platnikiem VAT to rejstruje sie nip eu, kupuje
    (powinno przynajmniej) z 0 vatem na fakturze i dopiero w Polsce odprowadza
    22%. Jak jest w przypadku jak ktos nie jest platnikiem VAT, tego niestety
    nie wiem. Idealnie byloby gdybym po prostu kupowal w cenie brutto ( z ich
    vatem) i sprzedawal w cenie brutto w Polsce.

    MarkX