  • Data: 2007-04-23 09:52:18
    Temat: Re: Zakup środka trwałego w 2007
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Apr 2007, t...@o...pl wrote:

    > ZTCW od storny podatkowej nc się nie dzieje, kupujesz, jednorazowo
    > amortyzujesz i finito.

    A od strony podatkowej to ja też wiem :)
    Pytanie z której strony (innej niż podatkowa) oberwie się czymś
    ciężkim: nie mam pojęcia czy PP nie trzeba ewidencjonować (np.
    pod karą 5000 zł za brak ewidencji), rejestrować, zgłaszać
    w razie występowaniu w przetargu ogłaszanym przez państwowe
    i gminne jednostki organizacyjne itp.

    Gdybam zupełnie luzem :) ale zdaje się dobrych opinii pt. "nie
    trzeba się bać, niczym nie grozi" nie widać.

    pzdr, Gotfryd