  • Data: 2007-01-30 10:35:12
    Temat: Re: Zakup srodka trwalego od wspolnika sp. z o.o. (dlugie)
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-01-2007 o 11:14:47 Schpakoo! <n...@s...pl> napisał(a):

    > Tak, to wiem, korzystaja z jakichs tam eurotaxow czy innych wyceniaczy.
    > Wiesz, problem polega na tym, ze po pierwsze nie dadza mi tego na
    > pismie, a
    > po drugie nie jest to w zaden sposob wiazace, niestey. Coz, przyjme cene
    > lekko ponizej tabel i raz kozie smierc.

    Ano niestety, ale jak myślisz - skąd urzędas będzie brał cenę do
    porównania?
    Co do ceny na piśmie - jesli te tabele nie są ogólnodostępne to idż do
    dziłu
    PCC i nieśmiało zapytaj na ile takie auto wyceić bo nie wiesz co do druku
    wpisać :)

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne