  • Data: 2007-04-21 07:39:03
    Temat: Re: Zakup środka trwałego, a torba na notebooka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Apr 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Nie znam się na ŚT ale żeby torbę dawać jako ŚT? Przecie torbę kupujesz
    > i używasz... Choćby do noszenia kanapek...

    Popatrz na to tak: a jest zakaz?
    Założmy dla przykładu iż torba kosztuje >3500 zł :O
    Co ma powodować, że nie spełni definicji ST?

    > Ja tam bym jako zwykły KUP księgował.

    Rozumiem że przedpiśca chciał się zabezpieczyć przed zarzutem ze zaniża
    WP notebooka.
    Wychodzi że nie ma wyjścia - albo dołączyć do jakiegoś ST, albo uznać
    za samodzielny ST, albo korygować deklarację VAT "bez skutków podatkowych"
    i wrzucić w koszt.

    pzdr, Gotfryd