  • Data: 2009-07-19 13:53:31
    Temat: Re: Zakup samochodu
    Od: mysiar <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czakista wrote:
    > Witam,
    >
    > Mam kilka pytań do znawców, związane z zakupem samochodu:
    > - do PCC-3 podawać kwotę z umowy czy też z jakiegoś katalogu?
    ja wpisalem taka za jaka kupilem, okazalo sie, ze US ma katalog,
    nie pamietam jakiej firmy i okazalo sie, ze w katalogu bylo pare tys wiecej.
    Pani grzecznie mnie poinformowala, ze moge sprawdzic u rzeczoznawcy ;)
    Gra nie warta byla swieczki bo rzeczoznawca kosztowałby pewnie tyle co
    ta róznica w podatku.
    A pewnie i ten rzeczoznawca korzysta z katalogu wyceny :)
    Zmieniłem wpisy w dokumencie, podpisałem i sprawa była załatwiona

    > - czy powyższą kwotę US może zakwestionować?
    czytaj powyzej
    > - czy jest możliwe coś takiego: zakup samochodu na 2 właścicieli
    > (powiedzmy ojciec i syn) tyle że kasę daje ojciec, a syna dopisujemy
    > tylko po to, żeby mu zniżki leciały w TU. Trzeba w PCC-3 wpisać
    > wszystkich właściceli? Czy US się nie przyczepi np do tego, że ktoś
    > kupił samochód (syn) choć nie ma żadnych dochodów? W sumie to można
    > przecież ustalić podział ojciec 99,99% samochodu, syn zapalniczka
    > samochodowa czy podobnie.

    na to pytanie nie jestem Ci wstanie odpowiedziec

    pozdrawiam
    piotr