  • Data: 2011-10-10 16:37:42
    Temat: Re: Zakończenie działalności - kogo informować?
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-10 17:50, Liwiusz pisze:

    > Chodzi o wyrejestrowanie ewentualnych "pracowników" czy "rodziny"?

    Znam tylko z własnej autopsji, czyli 1-osobowa DG bez pracowników czy
    "rodziny". ZUS po prostu - na wniosek UM, nie jest w stanie/nie
    potrafi/nie umie/nie chce mu się wyrejestrować osoby zgłoszonej do
    ubezpieczeń a może natomiast płatnika. Przy czym nie ma znaczenia, że
    płatnik i "ubezpieczony" to fizycznie ta sama osoba.

    > I co grozi za popełnienie tego karygodnego przestępstwa i
    > niewyrejestrowanie "ubezpieczonych"? :)

    A tego to już wolałem nie zgłębiać :)

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**