  • Data: 2004-06-25 13:55:06
    Temat: Re: Zakladam firme
    Od: "eBox" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Musisz iść na kurs z podstaw prawa podatkowego, inaczej po miesiącu US
    > Cię zgnoi tak, że nie będziesz wiedział jak się nazywasz.
    > Jeśli nie jesteś VATowcem, to walisz koszta brutto w KUP, ale nie
    > odliczasz VAT i raczej wychodzisz na minus i sprzedając VATowcom jesteś
    > niekonkurencyjny. Bycie nievatowcem jest dla 'detalistów'.
    > Samotnik

    Ot, do czego prowadzi nadużywanie kursów z podstaw zamiast ludowych
    mądrości ("czas to pieniądz", "lepszy wróbel w garsci..." itp.).
    Jestem vatowcem i pomimo tego wolę kupić USŁUGĘ w której nie ma
    nic poza czystą usługą od nievatowca, bo vatowiec musi dodać do swojej
    ceny podatek vat, a nievatowiec nie musi. Usługodawców, którzy mają
    minimalne koszty opodatkowane lub nie mają ich wcale jest sporo w
    gronie "projektowanie i wykonywanie serwisów WWW" i nie tylko.
    Kupię niby za te same pieniądze, bo vat i tak mógłbym potem odliczyć
    ale... jakoś tak wolę dać mniej gotówki, a w terminie rozliczenia
    dopłacić ten vat w tej samej kwocie, niż odwrotnie.
    A jak są jakieś "struktury" i sprzedaję część "zw", to wtedy tylko część
    naliczonego podatku mi się odliczy...