  • Data: 2005-01-20 17:08:51
    Temat: Re: Zagubiłem PIT - pomocy!
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy trzeba wcześniej do nich napisać/zadzwonić ?
    > Bo zanim znajdą ten PIT w archiwum do minie troche czasu :/

    Nie masz szans na znalezienie swojego pita w paczkach, kto by tego szukał.
    Ale przecież zadowoli Cię kwotą, jaką wpisałeś w zeszłym roku, a Twój pit
    jest wklepany do POLTAXa, a POLTAX w każdym pokoju w US.
    Idź do Urzędu, weź ze sobą miły uśmiech, pudełko czekoladek i grzecznie
    poproś - nie musisz niczego pisać, ani tym bardziej płacić opłatę skarbową
    (wszystko wliczone w koszt czekoladek).

    Pozdrawiam
    Anducha