    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zafakturowanie "bonusa"
    Date: Tue, 16 Feb 2010 22:10:40 +0100

    On Tue, 16 Feb 2010, Tomek wrote:

    > Klient zadowolony z usługi dorzuca z własnej nieprzymuszonej
    > woli "bonusa" (przy czym nie jest to zaliczka a zapłata za usługę
    > której wykonanie zatwierdził poprzez wysłanie zapłaty).
    >
    > Czy tego bonusa powinienem zafakturować 'normalnie',
    > czyli wpisać na fakturze całą otrzymaną kwotę, czy robi się to inaczej?

    Jeśli opis jest mniej wiecej poprawny, a Ty akceptujesz fakt
    czynności dokonanej przez klienta :P, to mamy IMO do czynienia
    ze zwyczajnym aneksem do umowy.
    Po prawdzie, zmiana powinna być "stwierdzona pismem" (patrz wątek
    na .prawo do którego się wtrąciłem), ale IMVHO nic nie stoi na
    przeszkodzie aby faktura (podpisana) pełniła tę rolę.

    pzdr, Gotfryd