  • Data: 2004-09-04 21:30:13
    Temat: Re: Za wcześnie rozliczylem podatek dochodowy.....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 4 Sep 2004, Danuta DbrowskaParafianowicz wrote:
    [...]
    >+ cos mnie tknelo ze to wynagrodzenie bylo przecie w innym roku podatkowym.
    >+ Co teraz robic? Czy groza mi jakies kary i jesli tak to jakie?

    IMHO - dochodu nie zaniżyłeś a wręcz przeciwnie (zawyzyłeś).

    >+ Cy mozna to jakos odkrecic?

    Nawet należy, jak nie chcesz drugi raz zapłacić podatku w przyszłym
    roku :) (inaczej: zapłacić będziesz musiał, to wypadałoby "odebrać".
    Co wypada zrobić ? IMO - "jak zwykle".
    Wypełnić zeznanie na nowo, tym razem poprawnie.
    W okolicy góry 1. kartki wpisać wielkimi literami: KOREKTA
    Sporządzić "wyjaśnienie" (jest *obowiązkowe* !) wyłożywszy że
    właśnie machnąłeś się - tak jak nam to napisałeś, może podając
    konkretne dane rachunku (data, dla kogo...).
    Złozyć w US i czekać na zwrot podatku.
    Nastawić się na kontrolę przed zwrotem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)