  • Data: 2002-09-10 07:02:05
    Temat: Re: Za nasze podatki
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wiesiek P. napisał:

    > jakieś

    > Po kieszeniach? Przecież właśnie gościowi wyraźnie idzie o to, że
    > ci co wydali te pieniądze wcale ich nie zarobili.

    Co nie zmienia faktu że nissan promera za 80 tys. to żadna ekskluzywna
    limuzyna. Oglądałam Primerę miesiąc temu. Za takie pieniądze dostaje
    sie średni standard. Żeby można mówić o ekskluzywnej limuzynie trzeba
    z 50 tys. dołożyć.
    Chyba że dostali az taka zniżkę. A wtedy to pogratulować zyłki do
    targowania się. Potrzeba nam więcej takich ludzi!!

    Też bym chciała ekskluzywna limuzyne za 80 patyków...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl