  • Data: 2005-09-16 08:55:17
    Temat: Re: Za duże wpłaty na ZUS - co z PIT5L?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w
    wiadomości news:dgdo5m$3rl$2@opal.futuro.pl...

    > A dlaczego? Mniej przelewów = mniejszy koszt.

    Niby racja, ale uniemozliwial sobie potencjalnie mozliwe skorzystanie
    z ulg podatkowych, dotyczacych tych kwot (a zatem ich zwrot).
    Zapomnialem, ze nie kazdy korzysta z darmowych przelewow podatkowych
    przez internet. :-) Ja korzystam z darmowych i dla ZUS wole zaplacic
    jak najmniej, bo ta kasa to juz w ogole na smieci idzie, a co gorzej
    przedluza agonie systemu ubezpieczen spolecznych w obecnym ksztalcie.
    Placac ja jako podatek dochodowy mam wrazenie, ze jest nieco mniejsza
    szansa, ze zostania zmarnowana/ukradziona.

    marekz