    From: "Gacu" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - składka 30% i zapis o byłym pracodawcy
    Date: Tue, 5 Aug 2008 12:47:24 +0200

    Zgadza się, nie jestem na liniowym bo nie mogę.
    Natomiast jeśli chodzi o zakres czynności to niestety to co na fakturze
    wchodziłoby w zakres obowiązków.
    Na umowie o pracę mam i miałem wpisane stanowisko informatyka - bardzo
    szerokie pojęcie :(

    Nurtuje mnie jednak stwierdzenie BYŁEGO PRACODAWCY. Jeśli nie interpretować
    tego dosłownie to jak?
    Skoro cały czas i bez przerwy jestem u niego zatrudniony to jak można go
    uznać za mojego byłego pracodawcę?

    Z jednej strony widać tu niedociągnięcie ze strony ustawodawcy, bo napewno
    chciał inaczej :) Z drugiej strony
    jest to chyba wyraźna furtka...

    Pozdrawiam

    Krzysiek