  • Data: 2011-02-27 23:14:29
    Temat: Re: ZUS początkującego, jeśli wykonywał pracę twórczą
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli wykonywales dziela na cudzy rachunek.
    > Nie rejestrowales sie z tego tytulu w ZUS-ie. Nie placiles samodzielnie
    > skladek ani podatkow, nie wystawiales faktur ani rachunkow "gospodarczych" z
    > tytlu wykonywanych prac.
    > A wiec ten etap Twojego zycia nie ma wplywu na ustalenie prawa do ulgowego
    > ZUS-u

    Wyglądało to tak:

    Obie strony podpisywały umowę, po czym jeśli przedmiot tejże umowy został
    wytworzony (przeze mnie), to miałem prawo do tego aby wystawić rachunek (w
    formie/treści ustalonej przez firmę zamawiającą). Firma płaciła, po czym ja
    płaciłem z tego podatek (z 50% kosztem..)

    Zusu faktycznie nie płaciłem.

    Pozdrawiam,
    Michał