eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki › Re: ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!opal.futuro.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Bunio <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS płatnik - problem z rejestracją potwierdzenia wysyłki
    Date: Mon, 15 Mar 2004 08:48:53 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 23
    Sender: J...@p...onet.pl@pb132.bilgoraj.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <c33n56$ef9$1@news.onet.pl>
    References: <c32nd4$clq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb132.bilgoraj.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1079336934 14825 212.160.34.132 (15 Mar 2004 07:48:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Mar 2004 07:48:54 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <c32nd4$clq$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:108592
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2004-03-14 23:47, Użytkownik Ryszard G napisał:
    > Witam
    >
    > Do tej pory wysyłałem dokumenty do ZUS bezpośrednio z programu płatnika i
    > bezpośrednio w programie rejestrowałem potwierdzenia - PP miał bezpośredni
    > dostęp do Internetu i było OK.
    > Teraz komputer, na którym jest zainstalowany płatnik nie ma dostępu do
    > sieci.
    >
    > Utworzony plik "*.szyfr" kazałem zapisać programowi w domyślnej lokalizacji,
    > przekopiowałem na dyskietkę i wysłałem z innego komputera do ZUS. Odebrałem
    > potwierdzenie i zapisałem na dyskietce. Podczas rejestracji potwierdzenia w
    > płatniku otrzymuję komunikat: "Różne skróty wiadomości w bazie danych i w
    > potwierdzeniu" i potwierdzenia nie daje się zarejestrować.
    >
    > Może ktoś spotkał się z tym problemem i zna jego rozwiązanie ?

    Jaką masz wersję Płatnika ???
    jeśli 5 to 6 + poprawka
    jeśli masz 6 to sprawdz poprawność wpisanego identyfikatora

    [Zestawy Wysłane]-> [Wybierz odpowiedni zestaw] -> [Narzędzia]->
    [Wprowadź identyfikator potwierdzenia]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1