  • Data: 2006-07-01 05:33:39
    Temat: Re: ZUS - pismo o braku wpłat składek
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Walenty Kusiak napisał:

    > Do tej pory wydawało mi się, że jeżeli mam dowód wpłaty i wyciąg z konta, to
    > sprawa jest załatwiona.
    > A tu wychodzi na to, że ja pomimo posiadanych dokumentów, mam jeszcze im
    > udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

    Pożyczasz od kumpla A z innego miasta samochód.
    Kiedy przychodzi termin zwrotu nie masz czasu jechać do niego, ale tak
    się akurat składa, że jedzie w tamtą stronę kumpel B i mówi, że zamiast
    jechać pociągiem to on chętnie ten samochód odprowadzi.
    Za kilka dni dzwoni kumpel A i niecierliwie pyta gdzie jest jego samochód.

    Kto i kogo ma prawo pobić?

    Zrób kserokopię pisma ZUS i złóż reklamację przelewu w banku.

    pzdr

    Tomek

    Najkrótsza trasa na wakacje: http://map24.interia.pl