    From: "Graszka" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS - obowiązek składania deklaracji DRA
    Date: Tue, 14 Feb 2006 10:40:45 +0100

    Jeżeli jesteś "poczatkującym" to niestety składasz na razie co miesiąc ze
    względu na to, że im ich świetny system czegoś tam nie może (nie bedę
    wymyślać czego nie może, ale gdzieś widziałam w prasie jakieś ichnie
    wyjaśnienia). To ma się podobno zmienić i trzeba dzwonić do swojego oddziału
    i sie dowiadywać.
    Jeśli natomiast jesteś z tych "starych" podatników to wg mojego oddziału
    składasz DRA raz do roku - w lutym (za styczeń), bo wówczas ma miejsce
    zmiana stopy procentowej dla ub. zdrow.
    I nie ma co być nadgorliwym - nie chcą co miesiąc, to nie widzę powodu aby
    ganiać dodatkowo z jednym papierkiem.
    Pozdr. Graszka.