  • Data: 2006-04-25 12:47:36
    Temat: Re: ZUS i zawieszona działalność
    Od: "waros" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrne4bskc.87u.joshua@pingwin.ani...
    > Witam,
    >
    > Sytuację mam taką: ponad 5 lat temu działalność zawieszona (wiem, wiem,
    > teraz nie uznają). Nic się nie działo, ale teraz chcę znowu zacząć
    biznesy.

    > No i... mam zagwozdkę co robić:
    > - zlikwidować działalność i założyć nową, identyczną,
    > czy
    > - zarejestrować ponownie tę samą działalność?

    UWAŻAJ wchodzisz na tzw pole minowe !!!!!
    polecam stronę dokładnie na ten temat
    http://www.twoja-firma.pl/forum/read.php?6,1102,page
    =1
    ciężko będzie przez to przebrnąć bo to ponad 200 stron ale warto
    a ryzykujesz kasą nawet w granicach 100 000 złotych /sto tysięcy to nie
    żart/
    to są niestety ponure realia naszego kraju.
    ciekawe kiedy się krew poleje....... / i nie pytam CZY ale KIEDY /
    pozdr