  • Data: 2003-12-22 19:51:41
    Temat: Re: ZUS i choroba
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0312221939570.-100491033@k6-2.por
    tezjan.zabrze.pl...

    > Acha. I w razie przedłużenia się choroby (co jest wysoce prawdopodobne
    > skoro jesteś ciężko chory) lub komplikacji dowiedzieć się, że właśnie
    > masz zapłacić szpitalowi za leczenie.
    > Hm... masz jeszcze jakiś podobny pomysł ? :)

    A w sumie to ile moze kosztowac dzien w szpitalu, przy jakichs standardowych
    schorzeniach? Bo miesieczny ZUS przy DG to juz chyba okolice 700 zł, prawda
    ? Czyli rocznie okolice 9k pln (biorac pod uwage kapitalizacje odsetek)
    Zastanawiam sie dla jakiej czesci osob jest to oplacalne, w porownaniu do
    wariantu pelnej odplatnosci za swiadczenia medyczne. Moje zgrubne
    oszacowanie to 2-8%. Abstrahuje tutaj od tego, ze czesc tej oplaty wplywa na
    wysokosc przyszlej hahaha_emerytury :).

    pozdrawiam, marekz