  • Data: 2004-08-31 16:43:09
    Temat: Re: ZUS DRA_pierwszy raz
    Od: "Piotr Kloc" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ubezpieczyłem się dobrowolnie i teraz czeka mnie comiesięczne rozliczanie
    > się z urzędem na druku DRA, który jest dla mnie czarną magią. Jak go
    > wypełnić (płacę tylko składkę na dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne)?

    Jezeli tylko zdrowotne to dzialy od IV do VI zostawiasz puste
    w polach VII-01,04 147,05 w polu VII-02,03 0 ,w polu VIII-01,02 0 VIII-03
    147,05
    w polu IX 147,05
    Pole XI-01 051000 a podstawa wymiaru skladek to chyba 1782,47 w tym dziale w
    polu 02 i 03 wpisujesz 0

    Reszte to juz sa dane osobowe

    --
    pioklo