  • Data: 2004-05-16 07:40:33
    Temat: Re: ZAPYTANIE DO US
    Od: "CICHOCKI" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c81uf9$ppg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak napisac zapytanie o interpretacje przepisów Urząd Skarbowy? Wiem, ze
    > jest taka możliwość, ale nigdy nie pisałem czegoś takiego. Pozinno byc
    chyba
    > jakos
    >
    > "Na podstawie art 14a Ordynacji Podatkowej.... itd. zwracam sie z prosba o
    wyjasnienie ......"

    A dalej musiz podać stan faktyczny (dokładnie opisać swój problem),
    następnie przedstawić swoją interpretację, a w końcu zapytać US o jego
    stanowisko.

    Oczekujesz od 2 do 4 miesięcy, co jest niezgodne z przepisami Kodeksu
    Postępowania Administracyjnego. Pismo ich zachowujesz, bo w przypadku sporu,
    NSA oddali sprawę z powodów proceduralnych (przekroczenie terminu) lub
    merytorycznych (ich stanowisko).

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki