    From: marjek <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wystawianie f-ry VAT wątpliwości
    Date: Tue, 31 Jul 2007 00:32:49 +0200

    t...@o...pl napisał(a):

    > Czyli masz firmę 'P.H.U. "DobraFirma" Jan Kowalski'.
    > Do VAT firma nie ma znaczenia, tylko podatnik, więc na fakturach
    > powinno być 'Jan Kowalski', jednak dopisanie P.H.U. "DobraFirma"
    > nie szkodzi, a myślnik, jako separator dopiska do firmy i właściwej
    > nazwy podatnika IMHO też.

    Czyli za bardzo się przejąłem ;)

    Mam jeszcze pytanie jak technicznie przechowujecie kopie/oryginały faktur?
    Ja swoje dziurkuję i wpinam do segregatora opisując na odwrocie.
    Zaczynam mieć jednak wątpliwości, czy owe dziurki nie staną się przy
    jakieś kontroli problemem.
    Może lepiej pakować do koszulek?

    M.