  • Data: 2010-04-23 10:30:12
    Temat: Re: Wyrównanie rachunku z US :)
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-04-2010 10:35, spp pisze:

    > US zwróci Ci kwotę z PIT-37 i ukarze za brak wpłaty z PIT-8.
    > Chyba, że napiszesz odpowiednie pismo. ;)

    A tam. Nie zwrócą, jeżeli gdzieś jest zaległość.
    W momencie stwierdzenia zaległości US szuka po innych tytułach, czy jest
    coś do zwrotu i kompensuje.
    Spróbuj odzyskać zwrot VAT jak masz zaległość w PIT. Powodzenia.

    Napisanie pisma jest lepsze bo nie ma gwarancji że US nie naliczy
    odsetek kiedy będzie dokonywał przeksięgowania z własnej inicjatywy..
    Teoretycznie nie powinien. Termin 3 miesięcy jest na zwrot a nie na
    zaliczenia na inne tytuły.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813