  • Data: 2004-01-08 19:16:51
    Temat: Re: Wynajem - czy wszystko jest w normie?
    Od: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał

    > W omawianym przypadku nie tylko gdzieś mi dzwoni że umowa najmu
    > czasem może być samodzielnym dowodem (choć nie pamiętam, czy to
    > nie dotyczy *tylko przychodu* !) :) to jeszcze mowa o "jakimś"
    > innym niż umowa dokumencie. Przyznam że jak na mój gust KP to
    > mało :(,

    KP wystarczy (a jesli jest umowa najmu to nie juz nie ma problemu).
    KP jest dowodem ksiegowym i jesli osoba wydzierzawiajaca jest osoba
    prywatna (czyli nie prowadzi dzialalnosci - albo nic o takowej
    nie wiemy - nie nasza broszka przeciez) to KP + Umowa najmu
    z kwota za dzierzawe znakomicie wystarcza.

    Neko