  • Data: 2007-03-28 12:50:42
    Temat: Re: Wynajem a ZUS
    Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem zarejestrowany w Urzędzie Pracy. Czy ta składka zdrowotna jest
    > obowiązkowa? W razie choroby pokryję sam koszty lekarza.
    >
    > D.

    Składka zdrowotna jest dobrowolna. Zawiera się umowę z NFZ, składka za marzec
    wynosi 254,03 zł. W momencie zawierania umowy jest też jakaś opłata. Składa sie
    do zus zgłoszenie zza i co miesiąc deklarację DRA. To z grubsza tak wygląda.
    Wizyte u lekarza pewnie można pokryć samemu, ale zanim podejmiesz decyzję
    ostateczną, to wykonaj telefon do szpitala z zapytaniem ile kosztuje "Łóżko-
    doba", pewnie róznie na różnych oddziałach, ale bedziesz miał z grubsza pogląd
    w tym temacie. Pozdrawiam Areta