  • Data: 2003-02-08 10:29:17
    Temat: Re: Wymiana usług
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Mieloch" [...]

    > Jeżeli opłaca mi się coś robić w zamian za inną usługę, to znaczy, że
    > uważam jej wartość za równą wartości mojej usługi. W przeciwnym wypadku
    > żądałbym od tej drugiej firmy dopłaty lub sam bym jej dopłacał. Nie czuję
    > się oszustem. Powinienem?

    Szkoda gadac.....
    Ale co tam.. jeszcze raz powtorze.

    Ktos napisal ze wartoci powinny byc te same PO TO by nie placic podatku.
    Wiec odpowiedziale, ze to BLEDNE rozumowanie.
    Nie mozna cen dostosowywac PO TO by nie bylo podatku, bo to przestepstwo.

    Jesli z INNYCH powodow cena jest zblizone to w porzadku. czy to tak trudno
    zrozumiec ?

    Boguslaw