  • Data: 2004-11-27 21:44:48
    Temat: Re: Wymiana prawa Jazdy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Nov 2004, Przemek R. wrote:

    >+ > Zgodnie ze słynnym rozporządzeniam min. infrastruktury zobligowany
    >+ jestem do
    >+ > wymiany prawa jazdy na nowe. Złożyłem stosowny wniosek i usłyszałem , że
    >+ > wymian potrwa dwa miesiące. W tekscie rozporządzenia jest jak byk
    >+ napisane
    >+ > "w terminie do 30 dni".
    [...]
    >+ > policja zapewnia że od 1 stycznia nie będzie taryfy ulgowej to kto za to
    >+ > zapłaci? Jeżeli policja wlepi mi mandat za brak aktualnego prawa jazdy a
    >+ > sytacaj nie jest zawiniona przeze mnie (bo złożyłem w przewidzianym
    >+ > terminie) to co z tego wynika?
    [...]
    >+ o ile pamietam o obowiazku zmiany prawa jazdy nie powiedziano wczoraj
    >+ tylko kilka lat temu.

    wKF: ale urzędy o tym że termin jest 30-dniowy TEŻ wiedzą nie
    od dziś. I co ? Zauważ - "dura lex"...
    IMHO pytanie kwalifikuje się na grupę .prawo - jak na mój gust
    ew. "szkoda" ma charaktr cywilny i co najwyżej o odszkodowanie
    można by walczyć. Ale nie wiem czy nie ma furtki za którą
    urząd może się schować :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)