  • Data: 2004-01-21 17:12:52
    Temat: Re: Wykazanie podatku od nagrody i od jej sprzedaży
    Od: "LastWarrior" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo DZIĘKUJĘ za odpowiedź.
    Mam jeszcze jedno pytanie w związku z tym:

    Napisałeś:

> [...]

    Co rozumiesz w tym przypadku za "wartość sprzedaży" i "cena zakupu" ?

    Załóżmy, że wygrany komputer był wart 7000 zł, sprzedałem go za 3000zł
    (koszty = 0).
    Ile wynosi podstawa opodatkowania ?
    Czy mój "dochód" był rzeczywiście dochodem, czy raczej stratą ?
    Czy wobec tego powinienem płacić/wykazywać ?

    Pzdr.