    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wygrana w konkursie - PIT 8C jak to rozliczyc?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 18:59:13 -0600

    On 3/11/2011 4:44 PM, D.C. wrote:
    > Witam,
    >
    > w 2010r. zdazylo mi sie wygrac nagrode rzeczowa w konkursie.
    > Podatek od wygranej zobowiazal sie pokryc organizator konkursu. Teraz
    dostalem PIT
    > 8C gdzie w czesci D. poz 34. jest "Podatek od wygranej w konkursie" i
    > poz. 35 przychod 400zl. Rozliczam sie wspolnie z zona na pit 37 - co mam
    > zrobic z ta wygrana w konkursie - wpisac do pozycji inne na pit 37 czy
    > moze tak jak gdzies wyczytalem wypelnic oddzielnie pit 36 tylko z wygrana?
    > Dziekuje za informacje,
    > Pozdrawiam,
> [...]

    a mozesz napisac coś więcej o tym płaceniu podatku?

    o jakiej wartości była ta wygrana?
    co było dokładnie wygraną? (ale z regulaminem konkursu w ręce!!!)

    a) rzecz
    b) rzecz plus 400 zł.

    i co to znaczy, ze podatek zobowiązał sie pokryć organizator konkursu?
    bo teoretycznie nie ma takiej mozliwosci. podatek zawsze placisz ty.
    kwestia tylko kto ci dal kase na jego zaplacenie, czy go tez wygrales,
    czy dostales w "odrebnej procedurze".

    W kazdym razie ktoś tam niezlego burdelu narobil