  • Data: 2011-03-22 18:52:03
    Temat: Re: Wydruk faktury z PDFa ?
    Od: Uśmiechnięta <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20110321125941.7cd13299@unk...
    Jak co roku, dostałem od jednej z firm hostingowych emaila z
    obrazem faktury w PDFie. Jak co roku w mailu napisali że należy PDFa
    wydrukować bo to nie jest faktura elektroniczna.

    O ile w latach poprzednich wydruk oczywiście nie wchodził w grę,
    o tyle zastanawiam się czy obecnie mogę już takiego PDFa wydrukować
    i zaksięgować i nie grać w ping-ponga z ich audiotele?
    Ktoś przerabiał temat?

    Tomek

    Po prostu pognieć fakturę jakby przyszła w kopercie i zaksięguj.
    Przecież nie ma obowiązku, aby faktura była podpisana przez wystawcę!