  • Data: 2003-10-07 23:31:06
    Temat: Re: Wpółwłasność lokalu DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Oct 2003, ber44 wrote:

    >+ Dzięki.
    >+ Moje biuro rachunkowe żąda "umowy nieodpłatnego użyczenia"

    Tia... powinni z Maddy sobie pogadać. Może by raz a dobrze
    wyjaśnili czy znają też umowy "odpłatnego użyczenia" ;>

    >+ ze strony mojej żony. Jak rozumiem - niepotrzebnie.

    Spytaj ich z czego to wynika, niech podadzą "podstawę
    prawną". A cytat jest z UoPDoOF, art. 22g "wartość
    początkowa ŚT".
    Naciśnij ich o "podstawę" - bo jak mają wymagania "z powietrza"
    to być może inne "kfiatki" ci też w papierach aplikują !

    BTW: jakbyś tak odpowiadał pod cytatem... lepiej się komentuje ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)