  • Data: 2004-02-14 18:45:10
    Temat: Re: Wpłaty na fundusz remontowy
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy oznacza to,. że:
    > - wypełniając PIT za 2003 rok nie mogę odliczyć od podatku wpłat na
    > fundusz remontowy?
    =================
    zgadza się, w rozliczeniu za rok 2003 nie będzie można odliczyć tych
    wydatków (jeżeli są to oczywiście jedyne wydatki dotyczące tej ulgi, bo
    jeżeli masz jeszcze jakieś inne i suma przekroczy - razem z wpłątami na
    fundusz - owe 567 to można). Wydatki te nalezy jednak wykaz w PIT-D pomimo
    braku mozliwości odliczenia.

    > - będę mógł to zrobić wypełniając zeznaniue za 2004 rok, jeżeli w 2004
    > roku przeroczę wspomnianą kwotę 567 zł (łącznie z wydatkami poniesionymi w
    > 2003 roku) ?
    W zeznaniu za 2004 też nie będzie można odliczyć tych wydatków bowiem
    zostały poniesione w roku 2003, ale będzie można uwzględnić je przy
    porównaniu czy przekroczono dolny limit 567zł

    Atomek