  • Data: 2003-09-04 18:21:36
    Temat: Re: Wiekszy VAT na polaczenia internetowe ?? 7%-22% ?
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerze mowiac to nie pamietam czy jest na liscie. Swego czasu
    rozmawialem
    > na ten temat z kolega, ktory pisze o tym dla RZeczpospolittej i on
    > twierdzil, ze zostanie 7%. Specjalnie sie dowiadywal. Tak biorac na moj
    > chlopski rozum to pamietam akcje taka ,ze europa chciala dogonic ameryke
    pod
    > wzgledem rozwoju technologicznego i wnioskuje z tego, ze pewnie jednak
    jest
    > na tej liscie internet.

    Bardzo optymistyczne wnioskowanie bo u nas na przykład pani
    Łybacka tez zdaje się usiłuje podnieść poziom szkolnictwa przez
    wymyślanie nowych podatków, a niejaki pan Pol w podobny sposób
    próbował niedawno gonić Europę w temacie autostrad :-))

    Nawiasem mówiąc pamiętam, że pierwszy raz o wzroście VATu
    na internet czytałem nie gdzie indziej ale właśnie w Rzepie.

    Pix