  • Data: 2004-04-29 21:23:10
    Temat: Re: Wartosci niematerialne i takie tam...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Apr 2004, Bozoo wrote:

    >+ > Przeczytać 2000..3000 postów z grupy (...)
    >+
    >+ Przeczytałem tak z 200..300
    >+ O co to ja pytałem?

    A to typowa reakcja.
    ;)

    >+ I po co mi to miało być potrzebne?

    Jak umiesz odpowiedzieć *poprawnie* na 98% zadawanych pytań[1]
    i wychwytujesz większość pułapek (czyli "czego pytający NIE
    powiedział) to czas się brać za pisanie aplikacji ;)
    Jak nie... to będziesz miał więcej przeróbek niż pracy.
    A i tak "testerzy" nie wychwycą sporej dawki pułapek: na grupie
    padają pytania o zdarzenia które wcale nie są oczywiste :),
    mimo że są oczywiste (jakoby) :)
    IMHO oczywiście :)
    [1] polecam real-life test, czyli próby odpowiedzi sobie nim
    padną odpowiedzi na grupie.

    Acha: jeśli to nie dość jasne - uważam że nie ma "ściągi do wszystkiego
    co może być potrzebne". Za dużo przepisów :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)