    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Very Dziwna Faktura
    Date: Sat, 20 Feb 2010 01:52:12 +0100

    > Masz rację co do zastrzeżenia wyżej - z okazji "zmiany kwot" powinna
    > być f-ra z ich strony.
    > A jeśli chodzi o "całą f-rę bez 2 zł" to napisałem co bym zrobił:
    > ujął (bez tych 2 zł).

    Czyli zaksięgowanie samej pozycji 1 mi nie grozi niczym, a wadliwa
    pozycja 2 nie czyni całej faktury wadliwą?

    > Wolno Ci tak uważać.
    > Ja dla odmiany nie rozumiem reakcji, czasami wręcz histerycznych,
    > przy okazji "danych osobowych", przy jednoczesnym dopuszczaniu do
    > stanu w którym jest spis kiedy i za ile kto i gdzie kupował.

    Bo źle rozumiesz moje reakcje. Moje reakcje nie dotyczą niechęci do
    ujawniania danych (i tak pełne dane o mnie są dostępne w Sieci), a do
    ich marketingowego przetwarzania. Wkurza mnie nękanie mnie telefonami,
    esesmanami i zapychanie mi łącz i czasu spamem emilowym. Natomiast to,
    że bank ma spis moich transakcji to mi wisi. Nie widzę zagrożenia.

    > No.
    > Przynajmniej porządnie przetestowane.

    Tak... I zostały wykryte błędy, na których paczem są inne formy
    płatności. A ty się upierasz przy dziurawym systemie :D

    > ZA ZAPŁATĘ PRZELEWEM LUB GOTÓWKĄ.
    > Regulaminu nie czytałeś czy jak?

    Nie. To już teraz obowiązkowe jest czytywanie jakiś regulaminów?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek