  • Data: 2002-03-21 11:23:27
    Temat: Re: Vatman bez kasy - jak ewidencjonować?
    Od: "Andrzej" <a...@e...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> napisał
    [...]
    > MOZE policzyc pieniadze rano i wieczorem, odjac, zrobic "DW" i wpisac do
    > ksiazki
    >
    > MOZE jednak, jesli che, rejestrowac sprzedaz JAK CHCE, byle rzetelnie i
    > wpisywac wyiki
    > do DW i dalej do rejestru sprzedazy.
    >
    > owym urzadzeniem moze byc np kasa rejestrujaca nie zafiskalizowana,
    > komputer, czy tez
    > "zeszyt", do ktorego kazdy zakup wpisuje.

    Dzieki, ale cały czas chodzi mi o to, czy jeśli każdą sprzedaż będę wpisywał
    do rejestru (komputer, zeszyt) od razu tak, by były tam wszystkie dane,
    jakie powinny się znaleźć w watowskim rejestrze sprzedaży, to taka ewidencja
    automatycznie staje się w rozumieniu ustawy rejestrem sprzedaży (i na jej
    podstawie mogę np. wystawić DW do kpir na koniec miesiąca), czy też muszę na
    jej podstawie zrobić DW każdego dnia i wpisać go do "właściwej" ewidencji.

    Andrzej