  • Data: 2005-12-22 08:21:10
    Temat: Re: Vat za listopad
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Dec 2005, Jano wrote:

    > Myślę Gotfrydzie że mimo nowego dnia i nowej strony ten artykuł nadal tam
    > jest

    Ja mam zdecydowanie inną stronę. I żadnego artykułu.

    > A skoro retyko zapodał:
    > Vat za lisopad i deklaracje skladamy do 25.XII ? (27.XII).
    > Czemu na onecie podaja inaczej http://firma.onet.pl/

    ...i dokładnie tak było.
    W miejscu w którym dziś są już tylko "parametry" (po prawej
    stronie), tam z dnia na dzień zmieniają się informacje
    bieżące.
    Niestety nie zapisałem kopii na dysku :|

    > to myślę że miał na myśli poniższe (z 14.12) a tam nic nie ma o VAT

    ...toż tłumaczę że mogł mieć na myśli tylko coś gdzie BYŁO coś
    o VAT !! A było bo sam z wrażenia zajrzałem.

    > Zaliczka za listopad - deklaracja normalnie, wpłata podwójna

    To jest link:
    http://firma.onet.pl/aae
    ...rozwijający się na:
    http://firma.onet.pl/1300933,eksperci.html

    ... a retryko pisał wyraźnie o stronie *głównej* portalu !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)