    From: "JacekS" <i...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT w wirtualnym swiecie
    Date: Sat, 20 Jun 2009 13:09:02 +0200

    .054.0000535/Ustawa-o-podatku-od-towarow-i-uslug.htm

    -naliczaniem-vat-przy-e-uslugach.html,

    > Od tamtej pory była przynajmniej jedna spora nowelizacja (weszła w życie
    > 1. grudnia 2008),
    > ale nie wiem czy coś zmieniała odnośnie e-usług.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    To, co wywęszyłem wyglada na niewiele rożniace się od poprzednich wersji.
    Art 27
    "..Podatników mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium
    Wspólnoty, ale w kraju innym niż kraj świadczącego usługę ( ..)
    - miejscem świadczenia tych usług jest miejsce, gdzie nabywca usługi posiada
    siedzibę, stałe miejsce prowadzenia działalności, dla którego dana usługa
    jest świadczona, a w przypadku braku stałego miejsca prowadzenia
    działalności, stały adres lub miejsce zamieszkania"
    I zaraz potem dowiadujemy się, że usługi elektroniczne też pod to podpadaja,
    Czyli stan- bez zmian:)